Gjennom en søknad hvor bedriftene dokumenterer at de produserer sine varer i Norge, får norske produsenter mulighet til å bruke Norwegian Made-merkene for å synliggjøre norskproduserte varer og utnytte den markedsfordelen det er at produktene deres er laget i Norge.
Bærekraftig produksjon og lokal verdiskaping er viktig for forbruker og merket gjør det enklere for publikum å finne frem til og velge norske produkter.
Formålet med Norwegian Made:
- Gi forbrukeren pålitelig informasjon om produkters opprinnelsesland.
- Sikre fortsatt norsk produksjon gjennom å støtte norske produsenter og å gi disse en felles plattform.
- Ta vare på og holde levende viktig kunnskap om norsk kultur og tradisjon.
- Bidra til en bærekraftig forvaltning av jordas ressurser gjennom å fokusere på lokal, bærekraftig produksjon og reduksjon av massekonsum ved å støtte produksjon av kvalitetsprodukter som er laget for å vare.
Se vårt arbeid på www.norwegianmade.no, IG: @norwegianmade, fb: Norwegian Made.
Kontakt: post@norwegianmade.com
TILBUD TIL NORSKE TREVARER:
30 % avslag på medlemskap i Norwegian Made
Medlemskapet innebærer:
- Full tilgang til vår digitale plattform som er under konstruksjon, med mulighet for å lage egen bedriftsprofil med bilder, info og link til egne sider, samt etablering av egen nettbutikk på plattformen.
- Plassering på digitalt geokart i tilknytning til nettplattformen som er under utvikling, noe som vil gjøre det enklere å bli funnet av lokale kunder.
- Fri bruk av alle Norwegian Made-merker.
- Mulighet til deltakelse på våre arrangementer som Norwegian Made-markeder, fellesstand på Oslo Design Fair o.l.
- Mulighet for repost på våre sosiale medier som har et stort publikum.
- Eksklusiv rett til å legge egne bilder i Norges største samling av norskproduserte varer, som gir bedriften økt synlighet overfor kunder, innkjøpere i butikker og andre aktører i feltet.
- Tilgang til lukkede medlemsforum for kunnskapsutveksling, fellesskap og samarbeid/ nyskaping på tvers av bransjer.