Om kursserien
Kursserien har seks ulike moduler som er tilpasset personer med enten ansvar for markedsstrategi eller markedsføring, eller som sitter med daglig oppfølging av den praktiske markedsføringen.
Modulene tar for seg både strategiske forhold som kanalvalg og muligheter, men også mer praktiske ferdigheter som mobilkamerabruk og dybdekurs i sosiale medier. Modulene er beskrevet nedenfor.
Du kan delta på alle, eller velge de modulene som passer deg og ditt nivå.
Påmelding og pris
Du kan melde deg på ved å følge lenken på toppen. Priser per enkeltmodul og for hele kursserien er satt opp nedenfor.
Modul | Enkeltdeltaker | Ekstra deltaker fra samme bedrift |
Introkurs | 750 | 600 |
Forkurs til Facebook og Instagram | 750 | 600 |
Bli en bedre mobilfotograf | 750 | 600 |
Dybdekurs - Facebook | 1500 | 1200 |
Dybdekurs - Instagram | 1500 | 1200 |
Dybdekurs - SEO | 1500 | 1200 |
Alle moduler | 6000 | 5000 |
Modulene i kursserien
Kursmodul 1: Introkurs (1 time)
Passer for alle – uavhengig av nivå
En introduksjon til det digitale landskapet. Vi ser på muligheter i Google Min Bedrift, kundefokus, sosiale kanaler, mål og planlegging.
Modulen gjennomføres i samme seanse som Forkurs til Facebook og Instagram.
Tidspunkt: 25. mars 2021, kl. 9-10.
Kursmodul 2: Forkurs til Facebook og Instagram (1 time)
Passer for deg som har noe eller begrenset erfaring med publisering og sosiale medier.
En gjennomgang med fokus på de grunnleggende reglene for publisering av godt innhold i sosiale medier. Fokus på Facebook og Instagram.
Modulen gjennomføres i samme seanse som Introkurs til digital markedføring.
Tidspunkt: 25. mars 2021, kl. 10-11
Kursmodul 3: Bli en bedre mobilfotograf (1 time)
Passer for alle – uavhengig av nivå
Konkrete tips til verktøykassa for å ta bedre bilder kun ved bruk av mobilen. Vi ser blant annet på lys, utsnitt, fokus og motiv.
Tidspunkt: 9. april 2021, kl. 13-14
Kursmodul 4: Dybdekurs – Facebook (2 timer)
Passer for deg som har erfaring med Facebook for bedrift fra før, og har kontroll på det grunnleggende (eller har tatt forkurset)
Hvordan bruke Facebook best mulig med hvilket innhold? Innsikt, muligheter, publisering, annonsering og livesending.
Tidspunkt: 13. april 2021, kl. 9-11
Kursmodul 5: Dybdekurs – Instagram (2 timer)
Passer for deg som har erfaring med Instagram for bedrift fra før, og har kontroll på det grunnleggende (eller har tatt forkurset)
En konkret gjennomgang av funksjoner og muligheter i Instagram. Vi ser på innlegg i feed, story, innsikt, reels, IG-TV, guides, annonsering og IG shopping.
Tidspunkt: 15. april 2021, kl. 9-11
Kursmodul 6: Dybdekurs – Søkemotoroptimalisering/SEO (2 timer)
Passer for deg som har egen nettside, og har ansvar for å publisere innhold her.
Hvordan jobbe med innholdet på nettsiden din for at det skal være optimalisert for søk? Fokus på innhold og optimalisering av egne nettsider.
Tidspunkt: 29. april 2021, kl. 9-11
Om kursholder
Anunatak er et design- og kommunikasjonsbyrå med hjerte som banker for godt design og god historiefortelling. De har lang erfaring i å holde kurs og idémøter, og har det siste året holdt flere webinar med fokus på brukeren, innhold og publisering i sosiale kanaler. Det vil være ulike kursholdere fra Anunatak på de ulike modulene.